Pagini

24 apr. 2010

Stars Hunter funny photo Gabriel Oprea

Gabriel Oprea Stars Hunter funny photo
Stars Hunter funny photo Gabriel Oprea
Pictures Collection: Guvernul Emil Boc IV funny photos retouch
Photo: Gabriel Oprea - Ministrul Apărării Naţionale

Bancuri: Dimineaţa la ora 6, în drum spre serviciu un evreu vede în staţia de autobuz un domn îmbrăcat elegant. Un domn îmbrăcat elegant nu se duce la serviciu la această oră dimineaţa... dacă nu se duce la serviciu, înseamnă că vine de undeva... la această oră un domn astfel îmbrăcat nu poate veni decât de la o damă... un domn bine vine sigur de la o damă bine... în zonă sunt trei dame bine: Nina, care însă e plecată la Chişinău... Rashela, dar de la ea vin eu... şi mai e soţia mea. Soţia mea are trei amanţi: directorul ei... directorul meu... şi pe un oarecare domn Abramovici.
- Bună dimineaţa, domnule Abramovici!
- Bună dimineaţa! Dar de unde mă cunoaşteţi?
- Simplă deducţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?