Pagini

30 nov. 2010

Funny postcard calendar Decembrie Elena Udrea Luna cadourilor funny

Funny postcard Decembrie Elena Udrea
Funny postcard calendar Decembrie Elena Udrea - Luna cadourilor funny
Pictures Collection: Funny calendar postcards - Decembrie 2010

Bancuri: Iacob care locuieşte la Tel Aviv îi telefoneaza fiului sau Samuel care a emigrat stabilindu-se la New York şi-i spune :
- Regret că-ţi stric ziua, dar trebuie să-ţi spun că eu şi maică-ta suntem pe cale să divorţăm. Sunt de ajuns 45 de ani de suferinţă.
- Tată, cum poţi să spui aşa ceva? Şi chiar acum înainte de sarbatori! - ţipă fiul său în telefon.
- Ne-am plictisit unul de celălalt, iar eu sunt sătul de toată povestea asta, aşa că fă-mi un serviciu şi sun-o şi pe soră-ta Anna la Chicago.
Iacob închide rapid telefonul. Disperat, fiul, Samuel, o sună pe sora sa, Anna, care este şocată de veste.
- Cum adică vor să divorţeze? La vârsta lor? Au înebunit? Am eu grija de asta!
Anna îl sună imediat pe tatăl ei şi-i spune:
- N-o să divorţaţi! Nu faceţi nimic până când eu şi frate-meu venim la voi să discutăm. M-ai înţeles? - Şi trânteşte telefonul.
Iacob închide la rândul său telefonul şi se întoarce mulţumit spre soţia sa spunându-i:
- Totul e foarte bine Rebecca, copiii vin să-şi petreacă sărbatorile cu noi şi în plus, de data asta, o să-şi plătească singuri biletele de avion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?