Pagini

7 dec. 2011

Brandul şi culoarea PDL Funny photo Elena Udrea

Funny photo Elena Udrea Brandul Culoarea PDL
Brandul şi culoarea PDL - Funny photo Elena Udrea
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2011

Elena Udrea : „Are partidul nevoie de un moment de un nou început. Un nou început care poate însemna şi o nouă imagine adică un nou brand. Un nou brand poate să însemne şi o altă culoare”

Sever Voinescu : „Din punctul meu de vedere, dacă vreţi, chestiunea cromatică nu e importantă, important sunt numele partidului şi sigla. Asta te identifică în calitate de candidat aparţinând unui partid. PDL are şanse foarte mari să câştige alegerile fie că e pe verde, fie că e pe portocaliu, fie că e pe roz cu picăţele, pentru că PDL guvernând a făcut ce trebuie şi asta este ceea ce-l îngrozeşte pe domnul Ponta”

Vasile Blaga : „Eu am văzut că aleşii locali din teritoriu nu sunt foarte încântaţi de schimbarea culorii. Cred că trebuie analizat foarte atent înainte de a lua o decizie. E nevoie de anumite cercetări care să ne arate dacă e necesară această schimbare”

Bancuri: După 25 de ani de casătorie, într-o zi soţul îi spune soţiei:
- Iubito, acum 25 de ani stăteam cu chirie într-o garsonieră, aveam o maşină ieftină la mâna a doua, dormeam pe o canapea şi ne uitam la un televizor mic alb-negru, dar în fiecare noapte adormeam alături de o tânără sexy de 25 de ani! Acum avem o casă mare, o maşină scumpă, un pat uriaş şi ditamai televizorul color. Dar acum dorm cu o femeie de 50 de ani! Draga mea, cred că avem o problemă!
- Tu du-te şi caută-ţi o tânără sexy de 25 de ani, iar eu voi avea grijă ca tu să stai din nou cu chirie, să conduci o maşină second-hand şi să dormi pe o canapea!

7 comentarii:

  1. Deci mainile Elenei Udrea sunt adevarate baghete magice. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Contrastant şi ca mesaj, în acrişorul spirit PD-L-ist. Un nou brand. Mai bine un alt PD-l sau un PD-l lipsă. Aceata ar fi cea mai bună soluţie dintre toate, din punctul meu de vedere. Cu singura condiţie ca foştii portocalii să nu fie primiţi în alte partide. Au mai fost voci care au spus că doamna Udrea ar avea loc în Opoziţie (pe la PSD, am înţeles) fiindcă este un ministru cu activitate care nu trebuie neglijată şi are o implicare serioasă. Atunci nu trebuie să ne mirăm dacă pesre câţiva ani va sări Udrea în altă barcă, la momentul potrivit.
    Lucrată bine de tot fotografia...

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi mers mai bine gogonelele, ca-s tot acrituri! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andrei Pop – Mulţumesc, eu am făcut doar funny photo retouch-ul, meritul ca întotdeauna este al doamnei Elena Udrea :)

    @Gabriela Elena – Gurile rele ne sugerează că nu ar fi vorba despre mâini în magia Elena Udrea :)

    @Cristian Lisandru – Afară-i vopsit gardu’ … Mda, la urma urmei este calibrată la PNL, dar ca şi UDMR… la foşnetul banilor pe sub cearşaf… asta pentru că veni vorba de Pilula lu’ Lisandru „Eterna şi fascinanta” suspendare a lui Traian Băsescu :)

    @gorepirgu – Dacă doamna Elena Udrea nu a dat indicii despre calităţile organoleptice ale noului brand PDL eu nu am vrut să risc şi să-mi refuze propunerea, nu ne batem joc de bani chiar dacă sunt ai altora :)
    Elena Udrea: (culoarea) „Va fi stabilită în urma unor analize, este o perioada în care mişcarea ecologistă a prins un avânt extraordinar. Poate fi verde, am folosit foarte mult verde în mai toate campaniile mele”

    RăspundețiȘtergere
  5. Afara-i vopsit gardu! :D

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?