Pagini

23 aug. 2012

Aspazia Cojocaru funny picture – Alzheimer sau … aici sunt voturile dumneavoastră!

Funny photo Aspazia Cojocaru Alzheimer
Aspazia Cojocaru funny picture – Alzheimer sau … aici sunt voturile dumneavoastră!
Funny photos collection: Celebrities funny pictures

Aspazia Cojocaru: (02.08.2012) “Eu, după mine, trebuia anulat referendumul, dar în rest, acum, aşteptăm, pentru că totul s-a bazat pe date false.”

Aspazia Cojocaru: (22.08.2012) “Nu anulării, eu nu am spus niciodată că referendumul trebuie anulat. N-am spus niciodată asta. Eu, când am ieşit iniţial, am fost acolo, am spus datele care sunt, unele sunt corecte şi altele nu sunt corecte. Aşa am spus, eu îmi măsor cuvintele pe care le spun. Nu vorbesc aşa, eu sunt jurist, şi nu vorbesc aşa, ca omul de pe stradă obişnuit.”

Bancuri: Trei surori bătrâne stăteau împreună, în aceeaşi casă . Într-o seară, una dintre ele îşi pregateşte o baie şi după ce reuşeşte să intre cu un picior în cadă, se opreşte şi strigă la celelalte:
- Heei! Eu intram în baie sau ieşeam?
Una din celelalte două surori, aflate la parter, îi sare în ajutor:
- Nu ştiu, stai să vin sus să văd.
Începe să urce scările spre baia de la etaj, dar pe la jumatate se opreşte şi strigă la rândul ei:
- Heei! Eu urcam scările sau coboram?
A treia dintre surori, cea mai mică, râde în sinea ei : “Doamne fereşte, ce v-aţi sclerozat amândouă!”. Bate de trei ori în lemn apoi, cu voce tare:
- Staţi să văd întâi cine-i la uşă şi apoi vin să v-ajut.

4 comentarii:

  1. Din cauza "lu' domnu' Gadea" :)
    Cred ca a zis "Eu, dupa mine, referendumul trebuia anulat" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui inlocuiti toti ramolitii si uitucii din ccr cu oameni integri. chiar si unul de pe strada poate fi mai corect

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adrian – Mai în glumă, mai în serios, am întrebat şi la postarea anterioară: Dacă poate fi chemată în justiţie orice instituţie a Statului, ar fi posibil să fie controlate şi dioptriile Curţii Constituţionale prin justiţie? Sunt totuşi semne de întrebare privind starea de sănătate, moralitatea, presiunea reclamată, de la momentul deciziei, a unor judecători :)
    PS. Tomberonul unde au fost trimise cele 7.403.836 voturi a fost luat cu împrumut de către dna Aspazia Cojocaru de la dl Silviu Prigoană :)

    @Cristian Lisandru – “Greu la deal cu boii mici!”. Par bătrâni şi bolnavi dar cine să-i caute în dinţi? :)
    Minerul Philip Gordon ne spunea: “Toate aceste acuzaţii au ridicat semne de întrebare privind legitimitatea oricărui rezultat care este aşteptat”. Între timp au mai apărut şi alte suspiciuni. Nu mă pricep, din avion, singurul rezultat care ridică semne de întrebare privind “legitimitatea” este reântoarcerea dlui Traian Băsescu la Cotroceni, prin diverse scamatorii. Cele 7.403.836 voturi de la referendum i-au luat practic legitimitatea dată de cele 5.275.808 voturi la 6 decembrie 2009.
    Cealaltă parte nu are nevoie de legitimitate, de aceea are şi puterile limitate, “preşedinte interimar” fiind un mecanism de avarie într-un sistem pentru o scurtă perioadă. Legitimitatea şi puterea vor fi obţinute de viitorul preşedinte, indiferent cine va fi, la viitoarele alegeri.
    Până acum ni se sugerează să-i lăsăm din nou puterea unui preşedinte ilegitim. Chiar că nu mai ştiu cine dă “lovitura de Stat”, m-au intoxicat :)

    @Anonim – Aveţi dreptate, 9 ani este o perioadă lungă, se pot schimba multe, poate ar fi fost util un control medical şi psihologic anual. Eventual şi unul despre cunoaşterea legislaţiei.
    Dna judecător Aspazia Cojocaru a fost găselniţa PSD în 2004 şi sigur, fiind vorba de PSD i-au verificat din obişnuinţă dosarul, dar uite, timpul trece, nu e pentru cine se pregăteşte, e pentru cine se nimereşte! :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?