Pagini

5 sept. 2012

Crin Antonescu - a funny fairy tale - funny pictures

Funny photo Crin Antonescu a funny fairy tale
Crin Antonescu - a funny fairy tale - funny pictures
Funny photos collection: Celebrities funny pictures

Crin Antonescu: (06. 07. 2012) „Drumurile mele şi ale dumneavoastră, domnule preşedinte Băsescu, oriunde v-aţi afla, se cam despart. Veţi fi sau nu suspendat astăzi, veţi fi sau nu demis de verdictul poporului român, ne cam despărţim. Dacă nu veţi fi demis la referendum , eu, Crin Antonescu, mă retrag definitiv din viaţa politică.”

Crin Antonescu: (21. 08. 2012) „Da, am spus că dacă Traian Băsescu nu va fi demis, mă voi retrage din politică. Nu mă retrag din politică, pentru că Băsescu a fost demis în realitate pe fond .”

Bancuri: Directorul unei mari companii se adresează către managerul de resurse umane:
- Vreau ca să găsiţi în compania noastră o persoană tânără, energică, cu capacităţi impresionante, ce ar putea să ocupe postul meu în viitor.
- Şi apoi ce să facem?
- Cum îl găsiţi, să-l concediaţi imediat!

3 comentarii:

  1. Era bun un fond arhitectural italian ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Încă e dispărut sau au dat de el cei interesaţi? :)
    E definitiv, de data aceasta, sau doar un concediu temporar?

    Întrebări retorice, evident, cine să ne răspundă la ele?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adrian – Mda, ar fi devenit o ilustrată amuzantă cu salutări Parlamentului: “Vă pup! Încă una şi mă duc! Crin.” :)

    Nu ştiu dacă în acel discurs era într-adevăr un angajament, un contract, un pariu, poate era numai “stilistica” atât de dragă domnului Crin Antonescu. Primul care l-a taxat sesizând gafa, a fost Traian Băsescu care la acel moment i s-a adresat: “Vă las o foaie să vă scrieţi demisia, dacă voi câştiga referendumul”. Ulterior, jurnaliştii, adversarii, partenerii, prietenii, indiferenţii au prins punctual slab. Deşi a nuanţat de mai multe ori subiectul a lăsat impresia tot a unui angajament politic. Nu ştiu pe cine satisface finalul cu “Nu mă retrag din politică, pentru că Băsescu a fost demis în realitate pe fond”. Ori nu m-am trezit eu din coşmar ori el nu s-a descurcat prea bine, poate ar trebui să mai înveţe câte ceva şi de la Traian Băsescu. Acesta ar fi răspuns dezarmant: Probabil eram beat (euforia momentului suspendării) dacă am spus asta! :)

    @Cristian Lisandru – Nu ştiu. Crin Antonescu a ieşit un pic mototolit după referendum şi târât în acest “angajament politic” a intrat şi el cu adevărat în rândul politicienilor. Un proverb: “nu risca mai mult decât ceea ce îţi permiţi să pierzi!” :)
    O imagine, sper că este amuzantă, cu o sperietoare de paie dintr-un basm cu Palatul Cotroceni. În basme personajele se mai dau de trei ori peste cap, mai apar, mai dispar sau se transformă în diverse lighioane :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?