Pagini

23 nov. 2012

Elena Udrea candidat funny photo

Elena Udrea candidat funny photo
Elena Udrea candidat funny photo
Funny photos collection: Ştiri funny photos 2012

Elena Udrea candidează din partea ARD pentru colegiul de deputaţi nr. 4 din Neamţ, format din municipiul Roman şi comuna Ion Creangă.

Elena Udrea : “M-am gândit să vin în faţa unor oameni care mă pot judeca după fapte şi nu după vorbe. Ca ministru am fost extrem de vizată de atacuri mediatice ale adversarilor politici. Am considerat că este bine să vin în faţa unor oameni care mă pot judeca după ce am facut pentru ei şi nu după ce se spune la televiziuni.”

Bancuri: Soţia unui director află că el a angajat o nouă secretară. Acasă îl interoghează:
- Secretara asta are picioare frumoase?
- Sincer, n-am observat.
- Ce culoare are ochii?
- Sincer, n-am observat.
- Dar de-mbrăcat, cum se-mbracă?
- Foarte repede!

5 comentarii:

  1. Aaaa, doamna Lenuţa, tocmai ce-o văzusem în mijlocul mămăicilor, la ţară. Şi mă gândeam la fotografiile acelea pe care le-a făcut,acum destulă vreme, pentru Tabu. Dacă nu mă înşel. Sacrificii enorme - asta înseamnă o campanie electorală, nu?
    O astfel de perspectivă portocalie i-ar da fiori deloc dulci pe şira spinării...

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrelele si sculul de lana au cazut in galeata si nu se mai vad ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristian Lisandru – Aşa cum domnul Emil Boc a câştigat primăria Cluj şi doamna Elena Udrea îşi va câştiga probabil mandatul de deputat la Neamţ.

    @Adrian – Nu pot răspunde dar puţin probabil să fie acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca chiar daca nu o voteaza oamenii , primarul pedelist de acolo , o va face scapata in Parlament , doar a fost la scoala fraudelor a portocaliilor . Dar imi place fotografia , cind devine realitate ?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim – Eu nu am auzit acuzaţii credibile sau să existe vreun dosar Elena Udrea. Şi în situaţia în care ar apare, intervin apoi avocaţii cu tot felul de tertipuri iar anii trec :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?