Pagini

30 iul. 2013

Dan Voiculescu la DNA - Traian Băsescu funny

Dan Voiculescu la DNA Traian Băsescu funny

DAN VOICULESCU LA DNA

Dan Voiculescu: “Am auzit deja o mulţime de speculaţii în privinţa apariţiei mele de azi la DNA cu o singură lentilă.
Ba că am vrut să arăt cum se vede lumea dintr-o perspectivă trunchiată (ca atunci când îţi lipseşte-un ochi), ba că aşa ar arăta justiţia partizană din România (care, în loc să fie oarbă, trage cu ochiul într-o singură direcţie), ba că am sugerat că marinarul are de înfruntat de-acum un pirat în toată regula.
Oricum ar fi, e limpede că am lansat o modă şi am descoperit o oportunitate pe piaţa oftalmologică, drept pentru care nu m-ar mira să văd în urmatoarele zile o “solidaritate a ochelarilor c-o singură lentilă”.
Care, vai, amintesc flagrant de Legea Talionului, singura lege care pare să se aplice în România de azi adversarilor Suspendatului : ochi pentru ochi. Asta, desigur, pentru cine are ochi să vadă…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?