Pagini

29 sept. 2013

Funny – Dan Voiculescu condamnat pentru telepatie – Computer! Terra 2015!

Funny - Dan Voiculescu condamnat pentru telepatie

COMPUTER! TERRA 2015!

Senatorul Dan Voiculescu a fost condamnat la 5 ani închisoare şi interzicerea unor drepturi civile de către Tribunalul Bucureşti pentru corupţie, spălare de bani şi trafic de influenţă în dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare.
Dosarul Voiculescu - ICA s-a plimbat de la Tribunal la Înalta Curte şi invers de mai multe ori. Termenul de prescripţie, după noul Cod Penal ce va opera din februarie 2014, intervine în 2015. Computer! Terra 2015!

Dan Voiculescu - O nedreptate de parcurs : “Decizia de azi în dosarul Telepatia reprezintă o nedreptate.
Dar ea nu înseamnă nimic în comparaţie cu nedreptăţile de lângă noi: copii săraci, care nu au bani de haine ori rechizite şi nu pot să meargă la şcoală; tineri fară un loc de muncă, indiferent de efortul facut; părinţi care îşi îngroapă copiii din culpe medicale ori indiferenţa administrativă; bătrâni uitaţi de stat şi de societate.
Voi ataca, desigur, decizia instanţei. Am în continuare încredere deplină în magistraţii corecţi şi în sistemul de justiţie românesc şi european. Mă bazez pe ideea că singura acuzaţie care mi se poate aduce – halucinantă pentru orice sistem de drept – este cea de influenţare telepatică. Inclusiv judecătoarei Graţiela Constantin, pe drept cuvânt, i-a fost greu să creadă că există o astfel de acuzaţie în dosar. Însă la fila 165 din rechizitoriul DNA scrie negru pe alb: “Toţi cei implicaţi au acţionat în interesul Grivco S.A. din considerente telepatice ori din necunoaştere sau prostie” .
Am un scurt mesaj pentru cei care mă cunosc – şi ştiu cât de mult îmi place lupta: să nu-şi facă griji!
Iar cei care nu mă plac sau nu mă cunosc să nu se bucure prematur: orice s-ar întâmpla, REVIN”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?