Pagini

20 sept. 2013

Roşia Montană – Funny image Rovana Plumb, Victor Ponta şi Traian Băsescu

Roşia Montană – Funny image Rovana Plumb, Victor Ponta şi Traian Băsescu

ROŞIA MONTANĂ

Rovana Plumb: “Nu mă dezic de ceea ce am zis în Parlamentul European, dar deîndată ce va exista o altă tehnologie, voi fi pentru aceasta. Sunt de acord şi susţin principiul de a face exploatări fără cianură, dar suntem obligaţi să ţinem cont de prevederile legale şi standardele europene. Votul meu din Parlament va depinde de modul în care cetăţenii m-au trimis în Parlament. Nu votez doar componenta de mediu, ci tot proiectul”

Victor Ponta: “Avizul de mediu, conform legilor europene şi româneşti, trebuia dat de cincisprezece ani. Oricând! Proiectul actual se încadrează în toate standardele de mediu din Europa. De aceea, Parlamentul României trebuie să spună: Da, se încadrează, dar tot nu vrem să facem această exploatare"

Traian Băsescu: “Subiectul Roşia Montană a fost o problemă de actualitate şi în timpul guvernului Boc. Eu am fost un partizant al proiectului , dar Emil Boc nu a fost şi de aceea proiectul nu s-a făcut. Zice: Nu cred în el. Sigur, nu am forţat nota pentru că nu poţi să faci ceva împotriva conştiinţei unui om. Din câte înţeleg, Ponta nu a modificat cifrele, dar a aprobat proiectul”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?